.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد شهر جدید در فریدونکنار

فرماندار فریدونکنار از آغاز مطالعه ایجاد شهر جدید در این شهرستان تازه تاسیس خبر داد.

به گزارش مهر، امید نیک نژاد صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار در فرمانداری به گذشت دو ماه از تاسیس بخش دهفری اشاره کرد و گفت: فریدونکنار در حال حاضر دارای دو بخش می باشد که بخش دهفری با توجه به ظرفیت و استعداد آن و نیاز به توسعه و پیشرفت ضرورت تاسیس شهرداری در این منطقه را دو چندان کرده است.

وی اظهار داشت: نبود آب شرب کافی به دلیل شوری آب های زیر زمینی از مشکلات عدیده در این منطقه به شمار می رود ولی با تخصیص اعتبارات لازم در این خصوص با پیگیری مسئولان استانی مردم این شهرستان از سال آینده دغدغه آب شرب را نخواهند داشت.

نیک نژاد استقرار ادارات را در این شهرستان ضروری دانست و گفت: با توجه به شهرت جهانی برنج فریدونکنار و وجود شش هزار و 500 هکتار اراضی کشاورزی استقرار اداره جهاد کشاورزی ضرورت دو چندان دارد.

وی با اشاره به اینکه بیماری بلاست سالانه به کشاورزان منطقه خسارات قابل توجه ای وارد می کند، خاطرنشان کرد‌: مکاتبات سازمان جهاد کشاورزی با صندوق بیمه کشاورزی در خصوص قرار دادن این بیماری در آیتم بیمه محصولات کشاورزی کمک شایانی به کشاورزان منطقه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فریدونکنار به دلیلی قرار داشتن در ته بند آب هراز در تامین آب زراعی مشکل جدی دارد، تصریح کرد: در صورت ایجاد یک سد لاستیکی حوزه بالا دست هراز در سد منگول در منطقه فریدونکنار مشکل آب زارعی نیز بر طرف خواهد شد.

به گفته وی ، سال گذشته 400 هکتار از اراضی شالیزاری به دلیل نبود آب از بین رفتند ولی در صورت تامین آب مورد نیاز این اراضی قابلبت کشت دوم را نیز پیدا خواهند کرد.

فرماندار فریدونکنار یادآور شد: در جریان نبودن مدیران شهرستان از اوضاع و احوال پروژه ها و برخی مسائل مربوط به حوزه مسئولیت آنان به دلیل ندادن اختیارات از سوی ادارات کل ،شهرستان را دچار مشکلاتی ساخته است.

نیک نژاد خاطرنشان کرد: ادارات کل با این تفییذ اختیارات به شهرستان در تسریع پیشرفت امور تاثیر گذار خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.287 seconds.